Обмін/Повернення товарів належності якості:
- Зверніть увагу на те, що при отриманні замовлення ви можете перевірити зовнішній вигляд, комплектність товару, а також комплектність всього замовлення в момент отримання посилки.
- Оформлення обміну/повернення замовлення при відмові на пошті – відбувається після того, як ми отримаємо Вашу посилку на склад. Це пересилання може зайняти до 2-4х робочих днів без урахування вихідних та святкових днів.
Обмін/Повернення товарів неналежності якості:
- У разі виявлення дефекту , при перевірці замовлення на пошті - зробіть детальне фото або відео і надішліть нам в інстаграм: womansize. Обмін або повернення оплачується нашим магазином. (Товар неналежної якості – це той товар, який не здатний забезпечити функціональні якості через значний виробничий недолік)
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що кольоропередача може бути різною на різних екранах електронних пристроїв, тому колір тканини товару може дещо відрізнятися від зображення на сайті.
Товари із папки “OUTLET” можна замовити лише з повною передоплатою й без права на повернення (обмін).
Забраний товар із поштового відділення/поштомату означає, що покупець переконався у комплектності, якості замовлення й повернення/обмін недоступні.
Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" та Постанови КМУ «Про введення в дію окремих статей» від 19 березня 1994 р. № 172 № Закону України «Про захист прав споживачів» до товарів належної якості, що не приймаються до обміну (повернення), входять: натільна білизна( бюстгальтери, труси, топи, піжами, нічні сорочки, панталони, коригуюча білизна та ін.) та панчішно-шкарпеткові(шкарпетки, панчохи, бандалетки, колготи та ін.) вироби.